EN
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۲
صفحه اصلی
شهریه‌ی دوره‌های آموزشی
تسهیل شرایط پرداخت شهریه
تسهیلات ویژه
حمایت مالی خاتم
کمک هزینه تحصیلی

جدول شهریه تحصیلی نیمسال دوم 1402-1403

 

 

دانلود فایل شهریه : لینک دانلود فایل شهریه

 

راهنمای کاربری پرداخت شهریه

 

دانشجوی گرامی، به منظور نهایی كردن انتخاب واحد خود، باید تا قبل از پایان مهلت انتخاب واحد تعیین شده، عملیات پرداخت شهریه را مطابق با گام‌های زیر انجام دهید. در صورت عدم تكمیل عملیات پرداخت شهریه، وضعیت انتخاب واحد شما در حالت رزرو باقی مانده و پس از پایان مهلت انتخاب واحد، انتخاب واحد شما لغو خواهد شد.

 

*نکته بسیار مهم : جهت پرداخت شهریه بایستی 40 درصد مبلغ شهریه بصورت الکترونیکی(در سامانه دانشگاه) پرداخت شده و برای مابقی شهریه(60درصد) امکان ارائه یک تا سه فقره چک امکان پذیر می باشد*

 

1- پس از ثبت نهایی انتخاب واحد، سیستم كارت مربوط به تعیین روش پرداخت را در كارتابل شما، مطابق با شكل 1 نمایش می‌دهد، كارت مربوط به تعیین روش پرداخت را انتخاب كنید و با دو بار کلیک کردن بر روی آن، کارت را باز کنید.

 

صفحه كاربری دانشجو

شکل 1) صفحه كاربری دانشجو

 

 

2- در صورتی كه تمایل داشته باشید كل مبلغ شهریه را به صورت الكترونیكی پرداخت كنید، مبلغ درج شده در قلم اطلاعاتی «مبلغ قابل پرداخت» را در قلم اطلاعاتی «مبلغ پرداخت الكترونیكی» كپی و یا به صورت دستی درج كنید. در اینصورت پس از انتخاب گزینه ی محاسبه مبلغ چکی، مقدار قلم اطلاعاتی «مبلغ كل پرداخت چكی» صفر خواهد شد. با انتخاب گزینه‌ی «ثبت و ارسال»، سیستم، شما را به درگاه پرداخت الكترونیكی بانك، هدایت می‌كند، تا مبلغ الكترونیكی خود را پرداخت كنید..

 

فرم تعیین روش پرداخت

 

شکل2) فرم تعیین روش پرداخت

 

3- در صورتی كه تمایل داشته باشید مبلغ شهریه را به صورت چکی و الكترونیكی پرداخت كنید، گزینه‌ی «محاسبه‌ی مبلغ چكی» را انتخاب كنید، مجموع كل مبلغ پرداخت چكی در قلم اطلاعاتی «مبلغ كل پرداخت چكی» نمایش داده می‌شود، سپس گزینه‌ی «راهنمای محاسبه مبلغ چک» را انتخاب نمایید.

 

4-فرمی مطابق شکل 3 نمایش داده می‏‌شود، بر روی فیلد «تعداد چک موردنظر» کلیک کنید و از گزینه‏‌های نمایش داده شده تعداد چک موردنظر خود را انتخاب نمایید.

 

 

فرم راهنمای محاسبه مبلغ چک

شکل 3) فرم راهنمای محاسبه مبلغ چک

 

 

5- مبلغ هر چک مطابق با شکل 4 نمایش داده می‏‌شود، برای خروج از فرم گزینه‌ی «بستن» را انتخاب نمایید.

 

فرم راهنمای محاسبه مبلغ هر چک - مبالغ چک‏‌ها

 

شکل 4) فرم راهنمای محاسبه مبلغ هر چک - مبالغ چک‏‌ها

 

به منظور شفاف شدن هر چه بیشتر، مثال درج شده در ادامه را به دقت مطالعه كنید:

 

*نکته بسیار مهم : جهت پرداخت شهریه بایستی 40 درصد مبلغ شهریه بصورت الکترونیکی(در سامانه دانشگاه) پرداخت شده و برای مابقی شهریه(60درصد) امکان ارائه یک تا سه فقره چک امکان پذیر می باشد*

 

در صورتی كه مبلغ بدهی شما برابر با مبلغ 6.645.000 ریال باشد، مبلغ‌های پرداخت چكی و الكترونیكی باید به صورت زیر مقداردهی شود.

 

مبلغ الكترونیكی: مقدار مبلغ الكترونیكی باید برابر و یا بیشتر از 40 درصد از مبلغ كل بدهی باشد، بنابراین مبلغ پرداخت الكترونیكی، برابر با 2.658.000 ریال خواهد شد.

نكته: در صورت تمایل می‌توانید، مبلغ پرداخت الكترونیكی را رو به بالا گرد كنید. اما دقت كنید كه، در نهایت مجموع مبلغ پرداخت الكترونیكی و چكی باید برابر با مبلغ كل بدهی باشد.

مبلغ چكی: مقدار كل مبلغ‌های چكی درج شده باید دقیقا با اختلاف مقدار كل بدهی و مبلغ الكترونیكی، برابر باشد. در صورتی كه تمایل داشته باشید، تعداد چك‌های درج شده شما، سه عدد باشد، به صورت زیر عمل كنید: مبلغ كل پرداخت چكی را به سه تقسیم كنید. به عنوان مثال، كل مبلغ چكی برای مثال درج شده، برابر با 3.987.000 ریال می‌شود، كه در صورت تقسیم آن بر سه، مبلغ هر چك، برابر با 1.329.000 ریال خواهد شد.

 

در صورتی كه بخواهید مقدار مبلغ را برای هر چك گرد كنید. به این صورت عمل كنید:

چك اول حتما گرد به بالا باشد. یعنی به عنوان مثال مبلغ چك اول را برابر با 1.400.000 ریال در نظر بگیرید.

همچنین مبلغ چك دوم را هم رو به بالا گرد كنید. به عنوان مثال مبلغ آن را هم برابر با 1.400.000 ریال در نظر بگیرید.

در نهایت برای محاسبه مبلغ چك سوم، مقادیر چك اول و دوم را جمع كرده و از كل مبلغ پرداخت چكی كسر كنید. در این مثال، مجموع مبلغ چك اول و دوم برابر با 2.800.000 ریال خواهد بود، كه با كسر آن از كل مبلغ چكی، مبلغ چك سوم، مبلغ 1.187.000 ریال خواهد بود.

 

6- پس از مشخص شدن مبالغ چک/ چک ها، دانشجویان محترم بایستی با رعایت شرایط زیر نسبت به نگارش چک/ چک ها اقدام نمایند:

 

دستورالعمل پرداخت چکی شهریه نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402

تعداد چک

سررسید چک ها

واگذاری 3 فقره چک

1402/12/25

1403/01/25

1403/02/25

واگذاری 2 فقره چک

1402/12/25

1403/01/25

 

واگذاری 1 فقره چک

1402/12/25

 

 

  •  چک های دانشجویان فقط باید بصورت صیادی باشد:

در چک‌های واگذاری در مقابل عنوان " در وجه "  (دانشگاه خاتم جهت واریز به حساب شماره "201.8100.10752175.2" بابت بخشی از شهریه اینجانب ........... به شماره دانشجویی ...........) و در قسمت شناسه ملی نیز شناسه ملی دانشگاه "10100389943"بطور کامل و خوانا نگاشته شده –در 2 و یا 3 سطر-

راهنمای تشخیص چک صیادی از چک غیرصیادی :

عکس راهنمای چک

 

 

 

7- به منظور درج اطلاعات چك، علامت «+» را كه با دایره قرمز رنگ در شكل 5 نمایش داده شده، انتخاب كنید سپس اقلام اطلاعاتی «شماره»، «بانك صادر كننده چك»، «مبلغ»، «تاریخ سررسید»، «نوع چک» و «تصویر چک» که به صورت اجباری است را تکمیل نمایید در صورت عدم تکمیل با انتخاب گزینه‌ی «ثبت و ارسال» پیغام خطا نمایش داده می‏‌شود.

 

 

صفحه‌ی تعیین روش پرداخت - درج اطلاعات چك

شکل 5) صفحه‌ی تعیین روش پرداخت - درج اطلاعات چك

 

 

نكته 1 : در صورتی كه بخواهید اطلاعات چک صیادی، ثبت نمایید قلم اطلاعاتی «شناسه صیادی» اجباری است.

نكته 2: در صورتی كه بخواهید اطلاعات چك درج شده را حذف كنید باید نماد «-» را انتخاب كنید.

 

صفحه تعیین روش پرداخت

شکل 6) صفحه تعیین روش پرداخت

 

8- در نهایت، پس از درج اطلاعات پرداخت چكی و الكترونیكی، اطلاعات درج شده را مطابق شکل 6 مشاهده خواهید كرد.

 

9.1-  اگر چک های دانشجو صیادی باشد:

پس از نگارش چک ها با رعایت موارد مندرج در صفحه 4 در خصوص چک های صیادی، بایستی مشخصات تمامی چک‌‏های صیادی خود را در سامانه‌ی صیاد ثبت نموده و سپس گزینه‌ی «اینجانب مشخصات تمامی چک‌‏های صیادی خود را در سامانه‌ی صیاد ثبت نموده‌ام» را انتخاب کرده و گزینه‌ی «ثبت و ارسال» را انتخاب نمایید.

 پس از آن کارت تعیین روش از کارتابل شما خارج شده و جهت بررسی به کارتابل مدیر مالی ارسال می‏‌گردد. تا زمان بررسی پرداخت شهریه توسط مدیر مالی منتظر بمانید و با دریافت پیامک «دانشجوی گرامی، وضعیت پرداخت شهریه شما بررسی گردید، لطفا جهت ادامه‌ی عملیات پرداخت شهریه به کارتابل خود مراجعه نمایید» جهت ادامه‌ی عملیات به کارتابل خود مراجعه نمایید.

 

نکته: در صورتی که اطلاعات چک‌‏های صیادی شما به صورت «عدم تایید» تعیین وضعیت شده باشد، مطابق شکل 7 چک عدم تایید شده را با انتخاب گزینه‌ی «حذف» از قسمت چک‏‌های ثبت شده حذف نموده و با توجه به ستون توضیحات بررسی مجدد اطلاعات چک را وارد و گزینه‌ی «ثبت و ارسال» را انتخاب نمایید. این فرآیند تا زمانی که تمامی چک‌‏های شما تایید گردد ادامه می‌‏یابد.

 
   

 فرم تعیین روش پرداخت-بررسی چک‌های صیادی

 

شکل 7) فرم تعیین روش پرداخت-بررسی چک‌های صیادی

 

 

در صورتی که اطلاعات تمامی چک‏‌های صیادی شما به صورت «تایید» تعیین وضعیت شده باشد بدین معنی است که چک ها از طرف دانشگاه در سامانه صیاد تایید شده اند.

 

* نکته مهم : ضروری است ظهر چک های صیادی که در وجه دانشگاه صادر شده اند، ممهور به مهر دانشگاه خاتم گردند، لذا دانشجو قبل از واگذاری چک های صیادی می بایست بصورت حضوری به امور مالی دانشگاه مراجعه و نسبت به ممهور نمودن چک های مذکور اقدام نماید.

 

دانشجویان محترم بایستی چک های صادر شده را  نزدیکی از شعبه های بانک پاسارگاد در سرتاسرکشور واگذار و رسید واگذاری چک/ چک ها را نزد خود نگهداری نمایید.

پس از واگذاری چک ها مجددا به کارتابل جاری خود مراجعه و گزینه‌ی «اینجانب مشخصات تمامی چک‏‌های صیادی خود را در سامانه صیاد ثبت نموده‌ام» و «اینجانب تمامی چک‌های خود را به بانک واگذار نموده‌ام» را انتخاب کرده و پس از آن گزینه‌ی «ثبت و ارسال» را انتخاب نمایید.

در ادامه چک‌‏ها استعلام شده و در صورت تایید، جهت پرداخت مبلغ الکترونیکی به درگاه پرداخت بانک متصل خواهید شد.

 

 

نکته مهم :

اطلاعات چك‌های صیادی و غیر صیادی درج شده، به دلیل اینكه به صورت آنلاین استعلام می‌شود،  باید منطبق با چك‌های واگذار شده نزد بانك پاسارگاد باشد. در صورت وجود هر گونه مغایرت در اطلاعات چك‌های واگذار شده و اطلاعات درج شده در سیستم در اقلام اطلاعاتی شماره چك، بانك صادر كننده چك، مبلغ و تاریخ سررسید، امكان ثبت اطلاعات وجود نداشته و پیغام خطا نمایش داده می‌شود که لازم است دانشجو نسبت به اصلاح اطلاعات چک در کارتابل خود اقدام نماید.

 

10- پس از تكمیل اطلاعات پرداخت و انتخاب گزینه‌ی «ثبت و ارسال»، سیستم، شما را به درگاه پرداخت الكترونیكی بانك، مطابق با شكل 8 هدایت می‌كند، تا مبلغ الكترونیكی خود را پرداخت كنید.

 

درگاه پرداخت الکترونیکی بانک

شکل 8) درگاه پرداخت الکترونیکی بانک

 

11- پس از پرداخت الكترونیكی موفق در درگاه پرداخت الكترونیكی بانك، مرورگر شما فرم نمایش داده شده در شكل 9 را نمایش می‌دهد. به منظور تكمیل اطلاعات پرداخت الكترونیكی، گزینه‌ی «تكمیل فرایند خرید» را انتخاب كنید.

 

درگاه پرداخت الكترونیكی بانك–پرداخت الكترونیكی موفق

شکل 9) درگاه پرداخت الكترونیكی بانكپرداخت الكترونیكی موفق

 

 

12- سیستم شما را به پنل كاربری دانشگاه خاتم برگردانده و پس از مدت زمان کوتاهی فرم «مشاهده‌ی پرداخت شهریه» مطابق شکل 10 در کارتابل شما قرار می‏‌گیرد.

 

فرم مشاهده‌ی پرداخت - قسمت بالای فرم

شکل 10) فرم مشاهده‌ی پرداخت - قسمت بالای فرم

 

صفحه مشاهده‌ی پرداخت  - قسمت پایین فرم

شکل 11) صفحه مشاهده‌ی پرداخت  - قسمت پایین فرم


13-به منظور دریافت فایل انتخاب واحد و چاپ آن، گزینه‌ی «چاپ» را انتخاب كنید.

14-به منظور اتمام عملیات انتخاب واحد، گزینه‌ی «بستن» را انتخاب كنید.

 

 ارائه‌‌ی تسهیلات ویژه به دارندگان رتبه‌های زیر 100 کشوری کنکور کارشناسی‌ارشد

 


دانشگاه خاتم به پذیرفته‌شدگان با رتبه‌های زیر 100 کشوری کنکور کارشناسی‌ارشد رشته‌ اقتصاد در گرایش‌های «اقتصاد نظری»، «توسعه‌ی اقتصادی و برنامه‌ریزی» و «اقتصاد انرژی» و رشته‌ مهندسی کامپیوتر گرایش «علوم داده» و رشته‌ی مالی و مهندسی ریسک در گرایش‌های «بانک‌داری» و «مهندسی مالی و مدیریت ریسک» تسهیلات ویژه‌ای به شرح زیر ارائه می‌دهد:

 

  • بهره‌گیری از استادان دانش‌آموخته دانشگاه‌های برتر بین‌المللی

 

  • معافیت از پرداخت شهریه (منوط به حفظ کیفیت ممتاز علمی)

 

  • پرداخت کمک هزینه‌ی تحصیلی ماهانه در قبال فعالیت موثر تمام‌وقت آموزشی و پژوهشی در دانشگاه

 

  • اولویت دعوت به همکاری در هلدینگ‌های گروه مالی پاسارگاد در صورت احراز کامل شرایط مرتبط

 

  • تامین هزینه‌ی شرکت در کنفرانس‌های بین‌المللی برای ارائه‌ی مقالات علمی

 

  • ارائه تسهیلات اسکان به دانشجویانی که ساکن شهر تهران نیستند.

 

اين تسهيلات براي دارندگان شرايط، صرفا در مدت تحصيل (سنوات قانوني حداكثر 5 ترم) قابل اجرا بوده و در صورت عدم حفظ كيفيت بالاي تحصيلي و بروز ركود علمي و يا استفاده از سنوات تحصيلي مازاد، تمامی تسهيلات اعطايي قطع خواهد شد و دانشجو مشمول پرداخت شهريه نیز خواهد شد.

 

همچنین، این تسهیلات به تعداد محدودی از دارندگان رتبه‌های سه رقمی کشوری نیز تعلق خواهد گرفت. دریافت این تسهیلات منوط به قبولی در مصاحبه‌ی علمی (که تا پیش از روز ثبت‌نام برگزار می‌شود) است.

 

شایان ذکر است سایر افرادی که در این رشته-گرایش‌ها پذیرفته شده‌اند، مشمول دریافت تسهیلات نبوده و به‌ علاوه ملزم به پرداخت شهریه طبق ضوابط عمومی سایر رشته‌های دانشگاه خاتم خواهند بود.

 

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی جلسه‌‌ی مصاحبه، با انتخاب يكي از روش‌های زیر با ما ارتباط بگیرید.

 

تلفن  89174612-021  و 89174611-021

ایمیل:  khatam.teias@gmail.com

 

لازم به ذکر است که دانشگاه خاتم به پذیرفته‌شدگان با رتبه‌های کشوری در باقی رشته/گرایش‌ها نیز تسهیلات متفاوتی ارائه می‌کند. 

 

دانشگاه خاتم به پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری کارشناسی‌ارشد با رتبه‌های کشوری در کلیه‌‌ی رشته/گرایش‌ها تسهیلات مالی ارایه می‌کند:

 

  • رتبه‌های 1 تا50 در بدو ورود معاف از پرداخت کل شهریه‌ ثابت و متغیر و مشمول دریافت 100%  کمک هزینه‌ی تحصیلی مصوب شورای دانشگاه خاتم خواهند شد.

 

  • رتبه‌های 50 تا 100 در بدو ورود معاف از پرداخت کل شهریه‌ ثابت و متغیر و مشمول دریافت 50%  کمک هزینه‌ی تحصیلی مصوب شورای دانشگاه خاتم خواهند شد.

 

  • رتبه‌های 100 تا 200 در بدو ورود معاف از پرداخت کل شهریه‌ ثابت و متغیر خواهند بود.

 

دارندگان رتبه‌های فوق چنانچه در طول تحصیل به عنوان دانشجوی رتبه‌ی اول تا سوم در هر نیمسال معرفی شوند، کماکان از امتیازات یاد شده بهره‌مند خواهند بود.

 

به اطلاع دانشجویانی که متقاضی وام شهریه هستند می‌رساند که جهت دریافت فرم درخواست وام و تکمیل آن می‌توانند از تاریخ 1400/09/15  لغایت 1400/09/21  با مراجعه به سایت صندوق رفاه دانشجویی (swf.ir) و باتوجه به فرم دستورالعمل نحوه‌‌ی ثبت‌نام و ورود به پورتال دانشجویی نسبت به ثبت‌نام درخواست و تمدید وام اقدام کنند.

 

دانشجویانی که قبلاً وام دریافت کرده‌اند، بایستی برای تمدید وام هر ترم به پورتال صندوق رفاه مراجعه و تقاضای تمدید وام کنند.

دانشجویان گرامی توجه داشته باشند ثبت‌نام در سایت صندوق رفاه الزامی است. (نمونه فرم تعهدنامه ضامن)

نشانی سایت:  swf.ir  پورتال دانشجویی سامانه فاز 2

 

همچنین به اطلاع می‌رساند مبلغ وام براساس اعتبار تخصیصی صندوق رفاه دانشجویان و تعداد متقاضیان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با امور دانشجویان تماس بگیرید. 

 

 

ردیف

عنوان دسته‌بندی موضوعی

لینک دانلود

1

تعهدنامه‌ی ضامن فرم 

2

شرایط ضمانت

فایل

3 شرایط ضمانت و ضامنین فایل

4

نمونه سند تعهد فایل