EN
دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:0۶
صفحه اصلیاخبار
خدمات ویژه بورسیه تحصیلی رشته مهندسی کامپیوتر تشریح می‌شود
خدمات ویژه بورسیه تحصیلی رشته مهندسی کامپیوتر تشریح می‌شود
خدمات ویژه بورسیه تحصیلی رشته مهندسی کامپیوتر تشریح می‌شود
alt
اشتراک گذاری با :

با تشکیل جلسه پرسش و پاسخ در دانشگاه خاتم؛

خدمات ویژه بورسیه تحصیلی رشته مهندسی کامپیوتر تشریح می‌شود

تاریخ انتشار: جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳

برای آشنایی بیشتر دانشجویان متقاضی تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه خاتم با خدمات ویژه بورسیه تحصیلی مربوطه، فردا شنبه طی نشستی با حضور استادان دانشگاه خاتم و متخصصان شرکت‌های فناپ و داتین، علاوه بر معرفی این طرح، به پرسش‌های پذیرفته شدگان کنکور سراسری در این زمینه پاسخ داده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و سایت دانشگاه خاتم، دانشگاه خاتم با همکاری گروه فناپ برای ثبت‌نام از بین پذیرفته‌شدگان برتر کنکور سراسری 1403 برای رشته مهندسی کامپیوتر دانشجو می‌پذیرد.

 

داوطلبان رشته ریاضی - فیزیک که تمایل دارند در رشته مهندسی کامپیوتر تحصیل کنند و همزمان مهارت‌های تخصصی کار در این حوزه را در فناپ و داتین فرا بگیرند، می‌توانند رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه خاتم را در فرم انتخاب رشته خود اضافه کنند.

 

داوطلبان پذیرفته شده در رشته ریاضی - فیزیک که رتبه پایین‌تر از 5000 کشوری یا 3000 منطقه‌ای کسب کرده باشند، می‌توانند علاوه بر امکانات تحصیلی دانشگاه و آموزش مهارت‌های تخصصی کار در داتین و فناپ، از خدمات ویژه بورسیه تحصیلی نیز (به شرح زیر) بهره‌مند شوند:

 

  • پرداخت حقوق بر اساس قانون کار
  • بیمه تامین اجتماعی از شروع تحصیل
  • تامین خوابگاه برای دانشجویان غیرتهرانی
  • معافیت از پرداخت شهریه دانشگاهی

 

برای آشنایی بیشتر با این طرح، طی نشستی که ساعت 15 روز شنبه 17 شهریورماه در سالن آمفی تئاتر دانشگاه خاتم و با حضور استادان این دانشگاه و متخصصان شرکت‌های فناپ و داتین برگزار می‌شود، علاوه بر معرفی این طرح، به پرسش‌های پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری در این زمینه پاسخ داده خواهد شد.

 

این رویداد همزمان و به‌شکل آنلاین از پلتفرم استریم و نیز صفحه اینستاگرام دانشگاه خاتم و صفحه اینستاگرام فناپ‌کنوس قابل مشاهده خواهد بود. برای ثبت‌نام در این رویداد می‌توانید وارد لینک زیر شوید: https://evnd.co/Laxo8

برچسب‌ها:
بورسیه تحصیلی
بورسیه رشته مهندسی کامپیوتر مقطع کارشناسی دانشگاه خاتم
داتین
دانشگاه خاتم
شرکت فناپ
مهندسی کامپیوتر
کارشناسی مهندسی کامپیوتر