EN
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:0۶
صفحه اصلی
روال و فرآیند فارغ‌التحصیلی
فرم‌ها و آئین‌نامه‌ها

اقدامات لازم پس از برگزاری جلسه‌ی دفاع (توسط دانشجو)

 

1- انجام اصلاحات 

 

 

دانشجویان موظفند حداکثر تا 3 ماه پس از روز انجام دفاع، (تحت نظارت استاد راهنما)، بر اساس شیوه‌نامه‌ی تدوین پایان‌نامه، مصوب دانشگاه خاتم به اعمال اصلاحات مطرح شده در جلسه‌ی دفاع اقدام کنند. ( شیوه‌نامه در سایت اصلی دانشگاه خاتم موجود است) در صورت طولانی شدن فرایند اصلاحات، عواقب آن بر عهده‌ی دانشجو خواهد بود. 

دانشجویان می‌توانند پس از انجام اصلاحات یادشده در پایان‌نامه، فرم تایید اعمال اصلاحات را از سایت دانشگاه دانلود کرده و پس از تکمیل به تایید و امضای استاد محترم راهنما برسانند (دقت کنید در صورتی که در جلسه‌ی دفاع قید شده که اصلاحات باید به تایید اساتید داور برسد حتما در فرم اصلاحات در کنار امضای استاد راهنما، نیاز به امضا اساتید داور هم دارید).

 

 

مخصوص دانشجویان رشته‌ زبان انگلیسی 

 

 

این دانشجویان موظفند اصلاحات مطرح شده در صفحات لاتین را طبق شیوه‌نامه‌ی نگارش مصوب گروه زبان انگلیسی دانشگاه خاتم و اصلاحات صفحات فارسی پایان‌نامه را بر اساس شیوه‌نامه‌ی تدوین پایان‌نامه در دانشگاه خاتم انجام دهند (شیوه‌نامه در سایت اصلی دانشگاه خاتم موجود است) در صورت طولانی شدن فرایند اصلاحات، عواقب آن بر عهده‌ی دانشجو خواهد بود. 

دانشجویان می‌توانند پس از انجام اصلاحات یادشده در پایان‌نامه، فرم تایید اعمال اصلاحات را از سایت دانشگاه دانلود کرده و پس از تکمیل به تایید و امضای استاد محترم راهنما و مدیر گروه برسانند (دقت کنید در صورتی که در جلسه‌ی دفاع قید شده که اصلاحات باید به تایید اساتید داور برسد حتما در فرم اصلاحات در کنار امضای استاد راهنما، نیاز به امضا اساتید داور هم دارید).

 

 

 2- ارسال فرم تایید اعمال اصلاحات از طریق ایمیل به کارشناس امور پایان‌نامه

 

دانشجویان لازم است صرفا فرم تایید اعمال اصلاحات (توضیح داده شده در مرحله‌ی قبل) را به نشانی ایمیل p.khaleghi@khatam.ac.ir   و با موضوع (Title/Subject) فرم تایید اعمال اصلاحات: نام دانشجو  ارسال کنند.

 

 

3- ارسال پایان‌نامه‌ی نهایی از طریق ایمیل به کارشناس کتابخانه

 

 دانشجویان پس از ارسال فرم تایید اعمال اصلاحات از طریق ایمیل به کارشناس امور پایان‌نامه (مرحله‌ی قبل)، لازم است:

  1. فایل word کل پایان‌نامه
  2. فایل pdf کل پایان‌نامه

 را به نشانی ایمیل کارشناس کتابخانه sh.akbari@khatam.ac.ir و با موضوع (Title/Subject) تحویل پایان‌نامه: نام دانشجو  ارسال و پس از دریافت ایمیل تایید از کارشناس کتابخانه اقدام به مراحل بعدی کنند.

 

 

4- ثبت پایان‌نامه در ایرانداک

 

 دانشجو موظف است پس از دریافت ایمیل تایید واحد کتابخانه (مرحله‌ی قبل) پایان‌نامه‌ی نهایی را در سایت ایرانداک ثبت کرده و یک کد رهگیری ( عددی هفت رقمی که سمت چپ آن با عدد 2 شروع می‌شود) را دریافت کند. در صورت تایید ایرانداک و تایید دانشگاه، دانشجو ایمیل تایید (صفحه‌ی گواهی پایان‌نامه به صورت PDF) را  از ایرانداک دریافت خواهد کرد.

 

 

*امور فارغ‌التحصیلی دانشجویان جدید* 

 

(افرادی که تاریخ دفاع آن‌ها بعد از اول خرداد 1398 بوده است)

 

 

 دانشجو موظف است پس از دریافت ایمیل تایید واحد کتابخانه و ثبت پایان‌نامه در سایت ایرانداک، گواهی pdf ثبت پایان‌نامه در  ایرانداک را به همراه پایان‌نامه‌ی نهایی در سایت آموزشی IUMS در کارتابل جاری در قسمت ثبت و ویرایش مدارک الکترونیکی پایان‌نامه بارگذاری کند.

 

 

 

پس از بارگذاری و ثبت و ارسال توسط دانشجو، تایید ابتدا جهت انجام فرایند تحویل پایان‌نامه در سامانه توسط استاد راهنما، واحد کتابخانه، کارشناس امور پایان‌نامه، مدیر گروه و سپس برای امور فارغ‌التحصیلی: رئیس امور دانشجویی (آقای کمایی)، واحد کتابخانه، واحد انفورماتیک (IT)، واحد مالی، مدیر آموزش (دکتر معنوی زاده)، معاون آموزشی و پژوهشی ( دکتر شریعت) انجام می‌شود تا فارغ‌التحصیلی  قطعی در سیستم ثبت شود. 

**لازم به ذکر است نیازی به تماس تلفنی غیرضروری و پیگیری حضوری در دانشگاه  نیست و دانشجو می‌تواند جهت بررسی و پیگیری تایید هر یک از واحدها در قسمت کارتابل پایان یافته، علامت درختچه‌ی فرایند، (که با علامت فلش در تصویر مشخص است)، وضعیت را مشاهده کند (در صورتی که وضعیت فرایند: منتظر ورود داده را برای آن واحد مشخص کرده باشد به معنی در دست بررسی آن واحد است).

 

 

 

در صورت تایید کلیه‌ی واحدهای مربوطه در کارنامه‌ی دریافتی از سامانه IUMS، در قسمت وضعیت دانشجو: فارغ التحصیلی قطعی درج و سپس فرایند صدور مدرک موقت دانشجو آغاز خواهد شد. 

 در فرایند صدور مدرک موقت، پس از ارسال اطلاعات و تایید سازمان امور دانشجویان، واحد فارغ‌التحصیلان با هر یک از فارغ‌التحصیلان تماس خواهد گرفت و زمان قطعی تحویل مدرک به دانشجو اعلام خواهد شد. لذا خواهشمند است از تماس تلفنی و پیگیری حضوری بابت این امر خودداری فرمایید.

 

 

*امور فارغ‌التحصیلی دانشجویان قدیمی*

 

(افرادی که تاریخ دفاع آن‌ها قبل از اول خرداد 1398 بوده است)

 

 

دانشجو موظف است پس از دریافت ایمیل تایید واحد کتابخانه و ثبت پایان‌نامه در سایت ایرانداک، فرم تحویل پایان‌نامه  و فرم تسویه حساب فارغ‌التحصیلان  را از سایت دانشگاه دانلود و تکمیل کند.

بهتر است دانشجو ابتدا به دریافت امضای استاد راهنما در فرم تحویل پایان‌نامه اقدام کند (در صورت عدم امکان امضای فیزیکی، می‌توانید فرم خام را برای استاد راهنما ایمیل کرده و فرم امضا شده را از همان طریق (ایمیل) از ایشان دریافت کنید) و سپس برای دریافت دیگر امضاها و امور فارغ التحصیلی صرفا روزهای دوشنبه ساعت 8 صبح مراجعه کند.

*دانشجو موظف است پس از دریافت همه امضاها، فرم تحویل پایان‌نامه و فرم تسویه حساب فارغ‌التحصیلان را به واحد فارغ‌التحصیلان دانشگاه تحویل داده تا فرایند صدور مدرک موقت ایشان آغاز شود.*

در فرایند صدور مدرک موقت، پس از ارسال اطلاعات و تایید سازمان امور دانشجویان، واحد فارغ‌التحصیلان با هر یک از فارغ‌التحصیلان تماس خواهد گرفت و زمان قطعی تحویل مدرک به دانشجو اعلام خواهد شد. لذا خواهشمند است از تماس تلفنی و پیگیری حضوری بابت این امر خودداری فرمایید.

 

ردیف

عنوان فایل word فایل Pdf

1

فرم تایید اعمال اصلاحات

2

فرم تحویل پایان‌نامه

3

فرم تسویه حساب نهایی