EN
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۰
صفحه اصلیاخبار
فراخوان دوره دوم طرح دستیار فناوری اعلام شد
فراخوان دوره دوم طرح دستیار فناوری اعلام شد
فراخوان دوره دوم طرح دستیار فناوری اعلام شد
alt
اشتراک گذاری با :

فراخوان دوره دوم طرح دستیار فناوری اعلام شد

تاریخ انتشار: دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲

 

به دنبال استقبال گسترده از دوره نخست طرح«دستیار فناوری»، فراخوان و پوستر دوره دوم این طرح منتشر شد.

 

به گزارش وبسایت دانشگاه خاتم، به دنبال استقبال گسترده از دوره نخست طرح دستیار فناوری و اعلام رسمی فراخوان دوره دوم این طرح از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نشست روسای پارک‌های علم و فناوری در 22 اردیبهشت ماه سال جاری، فراخوان و پوستر دوره دوم طرح دستیار فناوری منتشر شد.

 

این طرح در راستای فعالیت فناورانه و مهارت آموزی دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی و با همکاری و مشارکت شرکت‌های فناور و دانش بنیان به عنوان میزبانان طرح، اجرا می‌شود.

 

بر اساس فراخوان صورت گرفته، دانشجویان مقطع کاردانی (منوط به اتمام نیمسال دوم)، دانشجویان مقطع کارشناسی (منوط به اتمام نیمسال ششم)، دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد (منوط به اتمام نیمسال دوم) و دانشجویان مقطع دکتری (منوط به اتمام نیمسال چهارم) می‌توانند در دوره دوم طرح دستیار فناوری ثبت‌نام کنند.

 

بازه زمانی برای ثبت‌نام در این طرح 6 تا 26 خردادماه 1402 و مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام نیز شامل تصویر کارت ملی و کارت دانشجویی، تصویر فرم مجوز شرکت در طرح و فایل PDF رزومه متقاضی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجاو برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید.

 

گذراندن دوره 6 ماهه در شرکت‌های فناور و دانش بنیان، دریافت گواهی پایان دوره از پارک علم و فناوری، مهارت آموزی و آشنایی با محیط کسب و کار، از جمله مزایای طرح دستیار فناوری برای دانشجویان است.

 

دانشجویان حاضر در این طرح از حمایت مالی نیز برخوردار خواهند بود که این حمایت برای دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی به میزان یک میلیون تومان به ازای هر ماه، برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد به میزان 2 میلیون تومان به ازای هر ماه و برای دانشجویان مقطع دکتری به میزان 3 میلیون تومان به ازای هر ماه خواهد بود.

برچسب‌ها:
دانشجویان
طرح دستیار فناوری
فراخوان
وزارت علوم تحقیقات و فناوری
پارک علم و فناوری