khatam.ac.ir
نخستین دوره مدیریت کمپینهای تبلیغاتی در دانشگاه خاتم برگزار میشود
تاریخ رویداد: شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲
مرکز آموزشهای تخصصی و مهارتافزایی دانشگاه خاتم اولین دوره مدیریت کمپینهای تبلیغاتی را برگزار میکند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه خاتم، مرکز آموزشهای تخصصی و مهارتافزایی دانشگاه خاتم اولین دوره مدیریت کمپینهای تبلیغاتی را برگزار میکند. مدیریت کمپینهای تبلیغاتی به مجموعه فعالیتهایی گفته میشود که با هدف تبلیغ، تبیین و ارتقای شناخت برند، محصول یا خدمات یک شرکت انجام میشود. این فعالیتها میتوانند شامل تبلیغات تلویزیونی، رادیویی، چاپی، تبلیغات آنلاین و سایر روشهای تبلیغاتی باشند.
در این فعالیت، باید با توجه به هدف تبلیغاتی، پیام مورد نظر و هدف مشخص شده و روش تبلیغاتی مناسب انتخاب شود. همچنین، انتخاب مناسبترین رسانه برای ارائه پیام، برنامهریزی، زمانبندی مناسب، تهیه محتوای تبلیغاتی جذب کننده و تعیین بودجه نیز از دیگر مواردی هستند که در مدیریت کمپینهای تبلیغاتی باید به آنها توجه شود. به طور کلی هدف از مدیریت کمپینهای تبلیغاتی، جلب توجه مخاطبان و افزایش فروش و سود شرکت است.
اهداف:
- مدیریت محتوای تبلیغاتی
- برنامهریزی، مدیریت و اجرای کمپینهای تبلیغاتی
- آشنایی با ویژگیها و کاربرد انواع رسانههای تبلیغاتی
- آشنایی با روشهای بودجهبندی و ارزیابی کمپینهای تبلیغاتی
ثبتنام از طریق سایت دانشگاه خاتم صورت میگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام دوره میتوانید اینجا را کلیک کنید.
راههای ارتباطی:
تلفن: 021-89174921-3
اینستاگرام: khatamuniversity.training
پست الكترونيك: training@khatam.ac.ir