EN
شنبه ۳ آذر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
صفحه اصلی
دوره مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی

دوره مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی

  • تاریخ و زمان برگزاری: دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲
  • مدت زمان: 15
  • شهریه: 2,500,000 تومان
  • مدرس: دکتر مهناز لاری
  • اهداف:

     

    • مدیریت محتوای تبلیغاتی
    • برنامه‌ریزی، مدیریت و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی
    • آشنایی با ویژگی‌ها و کاربرد انواع رسانه‌های تبلیغاتی
    • آشنایی با روش‌های بودجه‌بندی و ارزیابی کمپین‌های تبلیغاتی
اشتراک گذاری با :
خرید دوره

مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی به معنای طراحی، برنامه‌ریزی، اجرا و ارزیابی فرآیند تبلیغاتی برای رسیدن به هدفی خاص است. هدف اصلی این فرآیند، جذب مخاطبان جدید، افزایش فروش و ارتقاء شناخت برند می‌باشد. برای این کار، ابتدا باید هدف مشخصی برای کمپین تعیین کرد و گروه هدف را شناسایی نمود؛ سپس با توجه به گروه هدف، رسانه‌ای را که بهترین ارتباط را با آن‌ها برقرار می‌کند، انتخاب می‌شود؛ پس از آن زمان‌بندی و بودجه تعیین می‌گردد و محتوای تبلیغاتی جذاب و خلاقانه طراحی می‌شود. مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی شامل برنامه‌ریزی، طراحی و اجرای تبلیغات، ارزیابی عملکرد تبلیغات و بهبود آن‌ها است. برای موفقیت در این حوزه، باید با توانایی‌های بازاریابی، تحلیل داده، خلاقیت و برنامه‌ریزی مناسب آشنا باشید. در نهایت، مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی به شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک می‌کند تا با استفاده از روش‌های موثر تبلیغاتی، به اهداف خود دست یابند.

نام مدرس

دکتر مهناز لاری

 

مخاطبان دوره

دانشجويان و فعالان حوزه كسب‌وكار

 

شيوه برگزاري دوره

مجازی

 

تاريخ  شروع و پایان برگزاری دوره

20 آذر ماه 1402

18دی ماه 1402

 

ساعت دوره

15 ساعت

شهریه دوره

2.500.000 میلیون تومان

 

مهلت ثبت‌نام

18 آذر ماه

 

شیوه ثبت‌نام

ثبت‌نام از طریق سایت دانشگاه خاتم صورت می‌گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت‌نام می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با مرکز آموزش‌های تخصصی و مهارت افزایی در ارتباط باشید.

 

راه‌های ارتباطی

تلفن:                3-89174921-021       

اینستاگرام:        khatamuniversity.training          

پست الكترونيك:  training@khatam.ac.ir