گستره فعالیت روابطعمومی، مدیریت ارتباطات و شهرت یک فرد، سازمان یا ویژَند یا دیگر موضوعات مرتبط با آن را در بر میگیرد. متخصصان حوزه روابطعمومی از راهبردها و روشها، ابزار و تکنیکهای مختلفی جهت ایجاد و حفظ تصویری مثبت برای ذینفعان خود، تأثیرگذاری بر افکار و رفتار عمومی در جهت افزایش آگاهی، اعتماد، وفاداری و حمایت در بین مخاطبان ذینفع استفاده کرده که بخش مهم راهبردی یک سازمان و مکمل فعالیتهای واحدهای مختلف آن است. درواقع، هدف روابط عمومی ایجاد محیطی مطلوب از طریق تأثیرگذاری بر نحوه درک و تلقی مخاطبان از یک فرد، سازمان یا ویژند است.
همکاران واحد روابطعمومی و سایت دانشگاه خاتم، در تلاشند تا با انجام رسالت تعریف شده واحد و همچنین، آگاهیبخشی و بازنمایی فعالیتهای دانشگاه خاتم در عرصه آموزشی، پژوهشی و مسئولیت اجتماعی و سایر هدفها و چشماندازهای تعریف شده به عنوان دانشگاه نسل چهارم و پنجم، نوعی ارتباط مؤثر معنادار با ذینفعان همسو و ناهمسوی داخلی و خارجی دانشگاه برقرار و به بهبود جایگاه دانشگاه از طریق رسالت تعریفی واحد کمک نمایند.
این صفحه بهزودی بهروزرسانی خواهد شد.