EN
پنجشنبه ۶ دی ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹
صفحه اصلیسیری در دنیای کتاب

 


 

عنوان فارسی:

MBA در یک کتاب

نویسنده:

جوئل کورتزمن،گلن ریفکین و ویکتوریا گریفیث

مترجم:

سینا قربانلو

انتشارات:

مبلغان

معرفی:

آنچه در دنیای کسب‌وکار اهمیت دارد، ایده‌هاست. «MBA در یک کتاب»، یک راهنمای دقیق و خالی از ابهام در زمینه مواد درسی دوره MBA است. برخی از برجسته ‌ترین اندیشمندان جهان کسب‌ و کار، دیدگاه های خود را در زمینه نوآوری، بازاریابی، امور مالی، راهبرد و رهبری در این کتاب ارائه کرده‌اند، و از این طریق چشم‌انداز برانگیزاننده و مفیدی فراهم آورده‌اند.

جوئل کورتزمن رئیس گروه تنجیبل، سردبیر و ستون‌نویس در روزنامه نیویورک تایمز، سردبیر هاروارد بیزنس ریویو و نیز بنیانگذار و سردبیر نشریه “راهبرد و کسب و کار” است. وی همچنین، نویسنده یا ویراستار هجده کتاب، از جمله کتاب «بازارها واقعاً چگونه کار می کنند؟» و صدها مقاله است و به برخی از بزرگترین شرکت‌های جهان مشاوره داده و همچنین از سخنرانان و گردانندگان نشست مدیران ارشد اجرایی مایکروسافت و نیز همایش اقتصاد جهانی، که هر ساله در داوس سوئیس برگزار می‌شود، بوده است. کورتزمن رئیس نشست رشد جهانی در پبل بیچ و نویسنده گزارش‌های متعددی درباره رشد و بازارهای سرمایه نیز هست.

ویکتوریا گریفیث، خبرنگار آمریکایی فایننشیال تایمز در بخش های علوم، فناوری زیستی و مدیریت است. او با برترین مدیران ارشد اجرایی و متفکران مدیریت، از جمله با پیتر سنج از ام.‌آی.‌تی، جیم کیلتز از ژیلت و آرت لوینسون از جنن تک مصاحبه کرده است.

گلن ریفکین، نویسنده روزنامه نگار تجاری و ستون نویس در زمینه علایق انسانی است. او بیش ‌از یک دهه است که مقالات متعددی برای نیویورک تایمز نوشته است. او با ده ها نشریه از جمله هاروارد بیزنس ریویو، تکنولوژی ریویو، بوستون کلاب و وال استریت ژورنال همکاری داشته است.

توضیحات:

https://moballeghanpublishing.ir