EN
چهارشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۶
صفحه اصلیسیری در دنیای کتاب

 

 

عنوان فارسی:

فیزیک برند

نویسنده:

آرون کلر – رنی مرینو – دن والس

مترجم:

احمد ارژمند

انتشارات:

مبلغان

معرفی:

کتاب «فیزیک برند» کندوکاوی است دربارۀ چگونگی تکامل ویژند در دل زمان و فضا. این کتاب با برگرفتن تجربۀ کار با شرکت‌هایی همچون پالاگونیا، جنرال میلز، تارگت و غیره، رویکرد سیستمی جالبی به ویژندسازی فراهم می‌آورد. شما با تمرکز بر روی چگونگی پیوند متقابل واقعی برندها و افراد، چشم‌اندازی جدید‌ نسبت به رشد و تعامل ویژندی پیدا می‌کنید. [فرهنگستان زبان و ادب فارسی، واژه ویژند را به‌جای برند برگزیده است. ما برای حفظ امانت، همان لغت برند به کار رفته را آورده ایم.]

«این کتاب باید دستینۀ شما برای ویژندسازی مدرن باشد. فیزیک برند ویژگی‌هایی دارد که بیشتر کتاب‌های بازاریابی فاقد آن‌اندــ درست از همان صفحۀ اول برای خواندن مفرح است، ذهن را درگیر می‌کند و در بخشیدن گنج دانش خود از ویژند، سخاوتمند است.» -مارک اَدیکس (Mark Addicks)مقام ارشد بازاریابی پیشین جنرال میلز؛ استاد اُپِس کالج آو بیزنِس، دانشگاه سِینت تامِس(Opus College of Business, University of St. Thomas)

 

«فیزیک برند خیره‌کننده است. این کتاب دربارۀ حواس پنج گانه، خاطرات، و تجارب ما از عرضه‌داشت‌هاست و شما در خلال صفحات آن دیدگاه‌های عمیقی نسبت به مغزتان پیدا خواهید کرد.»

-بی.جوزف پاین2  (B. Joseph Pine 2) نویسندۀ مشترک کتاب پرفروش اقتصاد تجربه (The Experience Economy)

 

«این کتاب با یکدست کردن رویکردی موشکافانه و نزدیک ‌به‌ علمی، با تمرکزی انسان‌مدارانه و پیچیده روی ذهن، روح و رفتار افراد، چکیدۀ جامعی از همۀ متغیرهایی را عرضه می‌کند که باید برای ساختن ویژندهایی ارزشمند، به‌یادماندنی و پایدار در نظر گرفته شوند.»  -مائورو پُرچینی (Mauro Porcini) معاون ارشد رئیس هیئت مدیره و مقام ارشد طراحی شرکت پپسی

توضیحات:

https://moballeghanpublishing.ir