EN
دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:0۵
صفحه اصلیاخبار
ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مقطع دکتری و کارشناسی ارشد (اطلاعیه شماره 1)
ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مقطع دکتری و کارشناسی ارشد (اطلاعیه شماره 1)
ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مقطع دکتری و کارشناسی ارشد (اطلاعیه شماره 1)
alt
اشتراک گذاری با :

ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مقطع دکتری و کارشناسی ارشد (اطلاعیه شماره 1)

تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳

فرایند ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مقطع دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه خاتم در سال تحصیلی جدید اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و سایت دانشگاه خاتم، دانشگاه خاتم در اطلاعیه‌ای (اطلاعیه شماره 1) فرایند ثبت‌نام داوطلبان پذیرفته‌شده مقطع دکتری و کارشناسی ارشد در سال تحصیلی 04-1403 را اعلام کرد.

 

بر اساس این اطلاعیه، ثبت‌نام در دانشگاه خاتم شامل دو مرحله است:

 

مرحله اول: ثبت‌نام الکترونیکی:

 

پذیرفته‌شدگان تمامی رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد توجه داشته باشند که ابتدا برای انجام هر یک از مراحل ثبت‌نام، ورود اطلاعات، بارگذاری مدارک، انتخاب واحد خود و پرداخت شهریه باید حتما و حتما از طریق زیر به سامانه جامع آموزشی IUMS مراجعه کنند.

 

لینک ورود به سامانه IUMS

 

امكان ورود به سامانه آموزشی برای دانشجویان ورودی جدید، انتخاب واحد و پرداخت شهریه همه در تاریخ 1403/06/19 فعال می‌شود. لینک ذکر شده در تب سامانه آموزشی در بخش آموزش سایت دانشگاه خاتم نیز قابل دسترسی است.

 

تاریخ ثبت‌نام الکترونیکی از دوشنبه 19 شهریور 1403 آغاز شده و تا ساعت 20 روز جمعه 23 شهریورماه ادامه دارد.

 

دانشجویان با استفاده از گزینه «راهنمای کاربری ورود به سیستم» موجود در پنجره ابتدائی نرم‌افزار آموزش می‌توانند از نحوه کار با سامانه اطلاع یابند.

 

دانشجویان پس از ورود به لینک https://iums.khatam.ac.ir با استفاده از گزینه «ورود از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» با وارد نمودن شماره تلفن همراه (دانشجویان توجه داشته باشند که تلفن همراه حتماً باید به نام خود دانشجو باشد) و دریافت کد تأیید، می‌توانند وارد سامانه آموزش شوند.

 

عملیات انتخاب واحد و پرداخت شهریه از صبح دوشنبه 19 شهریور 1403 در کارتابل شما قرار گرفته و پس از اتمام فرایند ثبت‌نام، انتخاب واحد و پرداخت شهریه، امکان چاپ برگه انتخاب واحد برای شما وجود خواهد داشت. (لطفا فقط نسبت به اخذ دروس ارایه شده برای ترم اول رشته/گرایش خود که در انتهای این اطلاعیه هم آمده است، اقدام کنید) سپس پرینت برگه انتخاب واحد را گرفته و همراه خود داشته باشید.

 

بنابراین دقت کنید: پذیرفته‌شدگانی امکان مراجعه حضوری (تاریخ مراجعه حضوری بعدا اعلام خواهد شد) به دانشگاه مرحله دوم ثبت‌نام و تشکیل پرونده خواهند داشت که ابتدا مرحله اول را در منزل خود  با موفقیت پشت سر گذاشته و پرینت انتخاب واحد در دست داشته باشند.

 

مرحله دوم: مراجعه حضوری و تشکیل پرونده:

 

پذیرفته‌شدگان گرامی تنها با در دست داشتن پرینت برگه انتخاب واحد و مدارک مورد نیاز در ثبت‌نام حضوری (بعداً اعلام خواهد شد) جهت تشکیل پرونده فیزیکی و نهایی کردن انتخاب واحد خود باید به دانشگاه خاتم مراجعه کنند.

 

توجه: جهت بارگذاری (آپلود) مدارک، باید فایل اسکن شده مدارک با فرمت jpg باشد و حجم هر فایل می‌تواند حداکثر 200 کیلوبایت باشد. (فایل مدارک را همراه خود داشته باشید)

 

مدارک اسکن شده لازم برای انجام ثبت‌نام الکترونیکی وهمچنین مراجعه حضوری جهت تشکیل پرونده به شرح ذیل است:

 

  1. عکس 4*3 جدید
  2. تمامی صفحات شناسنامه
  3. کارت ملی
  4. ریز نمرات کارشناسی برای مقطع ارشد؛ کاردانی، کارشناسی و ارشد برای مقطع دکتری
  5. مدرک کارشناسی ارشد (فرم‌های مندرج در دفترچه سنجش، تایید شده توسط دانشگاه کارشناسی و کارشناسی ارشد برای آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که هنوز مدرک کارشناسی خود را دریافت نکرده‌اند (سرویس استعلام مدارك تحصیلی و سرویس استعلام دیپلم)
  6. کارت پایان خدمت برای پذیرفته‌شدگان آقا در صورتی که دوره خدمت سربازی را انجام داده و یا معافیت اخذ نموده باشند. پذیرفته‌شدگان مشمول می‌بایست با ورود به سامانه سخا، نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی خود اقدام کنند (سرویس ناجا)

 

ارائه تمامی مدارک ذیل جهت تشکیل پرونده دانشجویان جدیدالورود الزامی است.

 

مدارکی که باید همراه داشته باشید (مقطع کارشناسی ارشد)
۱6 قطعه عکس تمام رخ 4*3 رنگی تهیه شده در سال جاری پشت نویسی شده
۲ فرم تکمیل شده شماره 1 و 2
۳ اصل و 2 سری کپی شناسنامه (کلیه صفحات)
۴اصل و 2 کپی کارت ملی
۵تائید معافیت تحصیلی توسط قسمت نظام وظیفه دانشگاه
۶اصل و تصویر مدرک کاردانی، کارشناسی و ارشد چنانچه به دلایلی قادر به ارائه مدرک نیستید. اصل گواهی تائید شده توسط دانشگاه محل اخذ مدرک
۷ فرم‌های تکمیل شده در صفحات مندرج دفترچه کنکور (مندرج در دفترچه سنجش)
۸ پرینت انتخاب واحد

 

لیست دروسی که باید انتخاب شوند به تفکیک هر دانشکده در لینک‌های زیر قابل دریافت است:

 

  1. دانشکده فنی و مهندسی
  2. علوم انسانی
  3. مدیریت و علوم مالی
  4. هنر و معماری

 

دانشجویان هر رشته گرایش توجه داشته باشند بسته دروسی که برای شما ارائه شده  (لیست دروس در کانال تلگرامی و سایت دانشگاه هم موجود است) عیناً بایستی در انتخاب واحد شما لحاظ شود. در صورت عدم انتخاب یک درس از جدول مربوطه، امکان دریافت آن در سال بعد میسر خواهد بود؛ نه ترم آینده.

 

در مقطع کارشناسی ارشد حداکثر تعداد واحد قابل اخذ 14 و حداقل 8 واحد درسی است.

برچسب‌ها:
ثبت نام دانشجویان جدید
دانشگاه خاتم
دوره دکتری
سال تحصیلی
کارشناسی ارشد