EN
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:0۰
صفحه اصلیاعلانات
اطلاعیه ثبت‌نام نیمسال دوم 02-1401
اطلاعیه ثبت‌نام نیمسال دوم 02-1401
اطلاعیه ثبت‌نام نیمسال دوم 02-1401
alt

اطلاعیه ثبت‌نام نیمسال دوم 02-1401

تاریخ رویداد: سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱

 

دانشجویان گرامی، انتخاب واحد نیمسال دوم سال تحصیلی 02_1401 از تاریخ 1401/11/16 شروع و ساعت 23 روز چهارشنبه مورخ 1401/11/19 خاتمه خواهد یافت.

 

به منظور جلوگیری از لغو انتخاب واحد و مشکلات ناشی از آن توجه دانشجویان به نکات ذیل جلب می‌شود:

 

1. انتخاب واحد و ثبت‌نام فقط در تاریخ‌های اعلام شده انجام می‌شود.

 

2. کلیه دانشجویان ورودی 99 مقطع کارشناسی ارشد که در نیمسال جاری به علت عدم تکمیل پایان‌نامه قادر به دفاع نخواهند بود، می‌توانند به‌صورت مشروط ثبت‌نام نمایند تا مجوز از کمیسیون بررسی موارد خاص برای آنان صادر شود. بدیهی است دانشجویانی که نسبت به اخذ مجوز از کمیسیون اقدام نکرده باشند انتخاب واحد آنان لغو و اخراج خواهند شد.

 

3. دانشجویان موظفند حتما در بازه‌ی زمانی اعلام شده برای انتخاب واحد و ثبت نام خود اقدام نمایند.

 

4. دانشجویان پس از ثبت نهایی انتخاب واحد و پرداخت قطعی شهریه نسبت به چاپ انتخاب واحد اقدام نمایند تا نسبت به قطعی شدن انتخاب واحد خود یقیین حاصل کنند.

 

5 . به هیچ عنوان به دانشجویی که درسی را انتخاب نکرده باشد، مجوز امتحان داده نخواهد شد. پس در انتخاب واحد خود دقت نمایید.

 

6. تاریخ‌های تعیین شده برای امتحان دروسغیر قابل تغییر می‌باشد.

 

7. دانشجویان ارشد که واحدهای آموزشی آنها به پایان رسیده است، می‌بایست واحد پایان‌نامه را اخذ کنند. در صورتی که واحد پایان‌نامه در ترم گذشته اخذ شده باشد، حتما می‌بایست نسبت به تمدید واحد پایان‌نامه اقدام و ثبت نام نمایند.

 

8. آن دسته از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد که واحدهای درسی آنها کمتر از 8 واحد است، می‌بایست نسبت به اخذ واحد پایان‌نامه اقدام نمایند.

 

در پایان به اطلاع دانشجویان عزیز می‌رساند شروع کلاس‌های ترم بعداز تاریخ 23 بهمن بوده و حضور در کلاسها الزامی است. توجه داشته باشید غیبت بیش از 3 جلسه موجب حذف درس خواهد شد.

اشتراک گذاری با :