EN
دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۱
صفحه اصلیاعلانات
کارگاه مقاله‌نویسی در دانشگاه خاتم برگزار می‌شود
کارگاه مقاله‌نویسی در دانشگاه خاتم برگزار می‌شود
کارگاه مقاله‌نویسی در دانشگاه خاتم برگزار می‌شود
alt

کارگاه مقاله‌نویسی در دانشگاه خاتم برگزار می‌شود

تاریخ رویداد: شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳

مرکز آموزش‌های تخصصی و مهارت‌افزایی با همکاری گروه اقتصاد دانشگاه خاتم، کارگاه مقاله‌نویسی رابرگزار می‌کند.

 

به گزارش روابط عمومی و سایت دانشگاه خاتم، مرکز آموزش‌های تخصصی و مهارت‌افزایی با همکاری گروه اقتصاد دانشگاه خاتم، اقدام به برگزاری کارگاه مقاله‌نویسی کرده است.

 

نگارش یک گام مهم در تولیدات علمی است اما در طول دروس آکادمیک تدریس نمی‌شود. در کارگاه مقاله‌نویسی با محتوای یک مقاله و نحوه نگارش آن آشنا خواهیم شد. به طور مشخص در این کارگاه مراحل نگارش چارچوب یک مقاله علمی که عناوینی مانند چكيده، کلمات کلیدی، مبانی نظری و یافته­‌های تحقیق را در بر می‌­گیرد، تدریس خواهد شد و دانشجویان با نحوه استخراج مقاله از دستاوردهای علمی خود مانند پایان‌نامه کارشناسی ارشد آشنا خواهند شد. در نهایت در این کارگاه انواع مجلات علمی و نحوه ارسال مقالات به آن­ها آموزش داده خواهد شد.

 

کارگاه مقاله‌نویسی به صورت حضوری، به مدت ۳ ساعت آموزش تخصصی و در روز ۲۰ مردادماه برگزار می‌شود. مخاطبان این کارگاه آموزشی دانشجویان کارشناسی ارشد اقتصاد، حداقل تعداد دانش پذیران در آن ۲۵ نفر، شهریه کارگاه ۲۰۰ هزار تومان و مهلت ثبت‌نام در آن تا ۱۸ مردادماه است. ثبت‌نام در کارگاه مقاله‌نویسی از طریق سایت دانشگاه خاتم (اینجا) صورت می‌گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید فایل راهنمای ثبت‌نام دوره (اینجا) را نیز دریافت و مطالعه کنید.

 

راه‌های ارتباطی:

 

تلفن:                            ۳-۸۹۱۷۴۹۲۱-۰۲۱      

اینستاگرام:     khatamuniversity.training    

پست الكترونیك: training@khatam.ac.ir

اشتراک گذاری با :