EN
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۵
صفحه اصلیاعلانات
دوره تخصصی دانش‌افزایی با محوریت فناوری‌های نوین برگزار می‌شود
دوره تخصصی دانش‌افزایی با محوریت فناوری‌های نوین برگزار می‌شود
دوره تخصصی دانش‌افزایی با محوریت فناوری‌های نوین برگزار می‌شود
alt

دوره تخصصی دانش‌افزایی با محوریت فناوری‌های نوین برگزار می‌شود

تاریخ رویداد: یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳

مرکز آموزش‌های تخصصی و مهارت‌افزایی دانشگاه خاتم، در راستای افزایش مهارت‌های مدیران و کارآفرینان و اساتید، اقدام به برگزاری دوره تخصصی دانش‌افزایی با محوریت فناوری‌های نوین و هوشمندسازی کرده است.

 

به گزارش روابط عمومی و سایت دانشگاه خاتم، مرکز آموزش‌های تخصصی و مهارت‌افزایی با همکاری گروه حسابداری دانشگاه خاتم، در راستای به‌روز نگه‌داشتن دانش و مهارت اساتید و کمک به ارتقای کیفیت آموزش در سطح کشور، اقدام به برگزاری دوره دانش‌افزایی با محوریت فناوری‌های نوین و هوشمندسازی (ویژه اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه‌های سراسر کشور) کرده است.

 

اين دوره به اساتيد كمك می‌کند تا با آخرین تغییر و تحولات حوزه حسابداری و روش‌های نوین آشنا شوند و فرصتی را برای اساتید فراهم می‌آورد تا تجربیات موفق‌تری داشته باشند. به‌طور کلی این دوره یک سرمایه‌گذاری مهم برای ارتقای کیفیت آموزش و تربیت نیروی انسانی متخصص است.

 

اهداف دوره:

 

  • ارتقای مهارت آموزشی
  • ایجاد انگیزه و تعهد سازمانی
  • تقویت مهارت‌های تحلیلی و حل مسئله
  • به‌روز نگه‌داشتن دانش تخصصی اساتید
 

این دوره به صورت ترکیبی (حضوری و مجازی) به مدت ۶۸ ساعت برگزار می‌شود و مهلت ثبت‌نام در آن تا ۱۰ تیرماه است. دوره تخصصی دانش‌افزایی با محوریت فناوری‌های نوین و هوشمندسازی از نیمه دوم تیرماه تا اواخر مردادماه برگزار می‌شود.

 

شهریه دوره:

 

شهریه هر درس، در این دوره یک میلیون تومان و شهریه کل دروس پنج میلیون تومان است. حداقل تعداد دانش پذیران در این دوره نیز ۳۰ نفر است.
 

ثبت‌نام در این دوره از طریق سایت دانشگاه خاتم صورت می‌گیرد. دانش‌پذیران می‌توانند هر یک از دروس ذکرشده و یا هر هفت درس دوره را به صورت همزمان ثبت نام کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت‌نام می‌توانید اینجا را کلیک کنید.

 

راه‌های ارتباطی:

 

تلفن:                            ۳-۸۹۱۷۴۹۲۱-۰۲۱      

اینستاگرام:     khatamuniversity.training    

پست الكترونیك: training@khatam.ac.ir

اشتراک گذاری با :