EN
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۶
صفحه اصلیاعلانات
دوره شناخت و تحلیل محیط کسب‌وکار در دانشگاه خاتم برگزار می‌شود
دوره شناخت و تحلیل محیط کسب‌وکار در دانشگاه خاتم برگزار می‌شود
دوره شناخت و تحلیل محیط کسب‌وکار در دانشگاه خاتم برگزار می‌شود
alt

دوره شناخت و تحلیل محیط کسب‌وکار در دانشگاه خاتم برگزار می‌شود

تاریخ رویداد: چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳

مرکز آموزش‌های تخصصی و مهارت‌افزایی دانشگاه خاتم، در راستای افزایش مهارت‌های مدیران و کارآفرینان، اقدام به برگزاری دورهشناخت و تحلیل محیط کسب‌وکار کرده است.

 

به گزارش روابط عمومی و سایت دانشگاه خاتم، مرکز آموزش‌های تخصصی و مهارت‌افزایی دانشگاه خاتم، در راستای افزایش مهارت‌های مدیران، کارآفرینان و ... اقدام به برگزاری دوره شناخت و تحلیل محیط کسب‌وکار کرده است. هدف این آموزش آن است که با معرفی کاربردی ابعاد شناخت و تحلیل محیط واقعی کسب‌وکار امروز به کارآفرینان و مدیران، آن‌ها را تا حد زیادی در مقابل ریسک‌ها و عدم‌قطعیت‌های موجود در محیط پیچیده بیمه و همچنین کمک کند تا کارآفرینان و مدیران کسب‌وکارها شانس موفقیت را در تمامی اقدامات خود، از جمله تشخیص فرصت، ایده‌یابی، کارآفرینی، استراتژی رشد و ... افزایش دهند.

 

اهداف دوره

 

هدف از شناخت ‌و ‌تحلیل محیط کسب‌و‌کار، شناسایی تاثیرات بالقوه جنبه‌های خاص محیط‌های عمومی (اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، فناوری، طبیعی، جمعیتی و بین‌المللی) و محیط‌‌های عملیاتی (تامین‌کنندگان، مشتریان، رقبا و مسائل عمومی) بر تجارت شرکت است. علاوه ‌بر این، دوره مزبور، تلاش مدیران برای شناسایی شرایط حاکم بر تجارت خود، نقاط قوت و ضعف و فرصت‌ها و تهدیدهایی که باید توسط آن‌ها مورد توجه قرار گیرند را تسهیل می‌سازد.

 

این دوره به صورت مجازی و به مدت ۱۵ ساعت برگزار می‌شود. مهلت ثبت نام در دوره تا پایان خردادماه جاری و زمان آغاز دوره نیز از ۶ تیرماه است. شهریه شرکت در دوره یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و حداقل تعداد دانش پذیران در آن ۳۰ نفر است.

 

ثبت‌نام برای شرکت در این دوره از طریق سایت دانشگاه خاتم صورت می‌گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت‌نام می‌توانید اینجا را کلیک کنید.

 

راه‌های ارتباطی:

 

تلفن:                             ۳-۸۹۱۷۴۹۲۱-۰۲۱

اینستاگرام:      khatamuniversity.training    

پست الكترونيك:  training@khatam.ac.ir

اشتراک گذاری با :