EN
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:0۸
صفحه اصلیاعلانات
دوره جامع اکسل در دانشگاه خاتم برگزار می‌شود
دوره جامع اکسل در دانشگاه خاتم برگزار می‌شود
دوره جامع اکسل در دانشگاه خاتم برگزار می‌شود
alt

دوره جامع اکسل در دانشگاه خاتم برگزار می‌شود

تاریخ رویداد: شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

مرکز آموزش‌های تخصصی و مهارت‌افزایی دانشگاه خاتم، در راستای افزایش مهارت‌های تحلیل داده کارکنان در سازمان اقدام به برگزاری دوره اکسل (مقدماتی تا پیشرفته) کرده‌ است.

 

به گزارش روابط عمومی و سایت دانشگاه خاتم، نرم‌افزار اکسل (Microsoft Excel) یک نرم‌افزار صفحه گسترده و کاربردی و مورد نیاز هر سازمانی است. در همین راستا، مرکز آموزش‌های تخصصی و مهارت‌افزایی دانشگاه خاتم، در راستای افزایش مهارت‌های تحلیل داده کارکنان در سازمان اقدام به برگزاری دوره اکسل (مقدماتی تا پیشرفته) کرده‌ است. این دوره به افراد کمک می‌کند تا از داده‌ها به عنوان یک ابزار قدرتمند برای تصمیم‌گیری، پیش‌بینی و تحلیل استفاده کنند. ساختار جدولی صفحات اکسل، کاربران را قادر می‌سازد تا با استفاده از فرمول، بین اطلاعات موجود در آنها ارتباط برقرار کنند. با یادگیری اکسل، کارکنان می‌توانند مهارت مدیریت دقیق داده‌ها، ایجاد فرمول‌های پیچیده، رسم نمودار و گزارش‌گیری دقیق، تسریع در فرایند کاری و… را به دست آورند.

 

اهداف دوره:

  • تجزیه و تحلیل داده؛
  • توسعه مهارت‌های شغلی؛
  • گزارش‌دهی، مدیریت پروژه؛
  • ايجاد فرصت‌های شغلی مناسب

 

این دوره به مدت ۲۰ ساعت از ۲۰ خردادماه تا ۲۱ مردادماه ۱۴۰۳ و به صورت مجازی برگزار می‌شود و شهریه آن ۵۰۰ هزار تومان است. همچنین حداقل تعداد دانش پذيران در دوره ۲۰ نفر و مهلت ثبت‌نام برای شرکت در دوره تا ۱۹ خردادماه است.

 

ثبت‌نام در این دوره از طریق سایت دانشگاه خاتم صورت می‌گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت‌نام می‌توانید اینجا را کلیک کنید.

 

راه‌های ارتباطی:

 

تلفن:                             ۳-۸۹۱۷۴۹۲۱-۰۲۱

اینستاگرام:      khatamuniversity.training    

پست الكترونيك:  training@khatam.ac.ir

اشتراک گذاری با :