EN
یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۲
صفحه اصلیاعلانات
سفارش خرید کتاب برای دانشگاه خاتم از نمایشگاه کتاب
سفارش خرید کتاب برای دانشگاه خاتم از نمایشگاه کتاب
سفارش خرید کتاب برای دانشگاه خاتم از نمایشگاه کتاب
alt

سفارش خرید کتاب برای دانشگاه خاتم از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

تاریخ رویداد: شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

 

 

کتابخانه دانشگاه خاتم همزمان با برپایی سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، بر اساس پیشنهادها و سفارش‌های کاربران کتابخانه اقدام به خرید منابع مورد نیاز از این رویداد فرهنگی می‌کند.

 

به گزارش وبسایت دانشگاه خاتم، سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با شعار «آینده خواندنی است» از 20 الی 30 اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی (ره) به دو ‌صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود. 

 

به گفته علی رمضانی، مدیرعامل خانه کتاب ایران، در این دوره از نمایشگاه 3000 ناشر حضور دارند که 100 ناشر خارجی و 200 ناشر داخلی به صورت حضوری و 2700 ناشر و کتابفروش داخلی هم به صورت مجازی اقدام به عرضه تازه‌ترین عناوین نشر می‌کنند.

 

بر این اساس، واحد کتابخانه دانشگاه خاتم آمادگی خود را برای تهیه منابع مورد نیاز کتابخانه از این آوردگاه فرهنگی اعلام کرد. در اطلاعیه کتابخانه دانشگاه آمده است: مشارکت فعال کاربران کتابخانه (دانشجویان، استادان و کارمندان) می‌تواند ما را در انتخاب و خریداری منابع مناسب یاری دهد؛ لذا جهت پیشنهاد و سفارش کتاب حداکثر تا پایان روز 30 اردیبهشت، اطلاعات کتب مورد نیاز خود را «به همراه تأیید مدیر گروه» به واحد کتابخانه دانشگاه خاتم ارائه کنید. خواهشمند است قبل از ارسال درخواست، از موجود نبودن کتاب‌ها در کتابخانه دانشگاه خاتم از طریق نرم‌افزار جستجوی منابع کتابخانه (https://libsearch.khatam.ac.ir/portal) اطمینان حاصل کنید.

اشتراک گذاری با :