EN
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
صفحه اصلیاخبار
وجود فرهنگ سازمانی امروزه اجتناب‌ناپذیر شده است
وجود فرهنگ سازمانی امروزه اجتناب‌ناپذیر شده است
وجود فرهنگ سازمانی امروزه اجتناب‌ناپذیر شده است
alt
اشتراک گذاری با :

وجود فرهنگ سازمانی امروزه اجتناب‌ناپذیر شده است

تاریخ انتشار: پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱

 

مجید قاسمی رئیس دانشگاه خاتم تاکید کرد: فرهنگ سازمانی در حوزه رهبری و به خصوص در رابطه با رهبری فرهنگی بنگاه‌ها و ایجاد خرد سازمانی، امروزه نه تنها امری ضروری بلکه اجتناب‌ناپذیر است.

 

مجید قاسمی رئیس دانشگاه خاتم در حاشیه هفتمین کنفرانس فرهنگ سازمانی در گفتگو با خبرنگار وبسایت دانشگاه خاتم گفت: در این کنفرانس تحولاتی که در حوزه مدیریت با نگاهی فرهنگی در کشور و نیز دنیا اتفاق افتاده است، بررسی شد و همچنین جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت که در سطح بنگاه ‌ها چه اقداماتی صورت گرفته است که بر اساس شاخص‌‌هایی ارزیابی و توسط انجمن مدیریت ایران و دانشگاه خاتم که برگزارکنندگان این رویداد هستند، از آن‌ها تجلیل شد.

 

وی افزود: پس از چندین دوره برگزاری این کنفرانس و حضور سازمان اداری و استخدامی کشور به عنوان ناظر و عضو هیئت علمی در جلسات ما، امسال این موضوع در این سازمان نهادینه شده و به همه دستگاه‌‌ها و شرکت‌های دولتی ابلاغ شده است که می‌بایست در زمینه فرهنگ سازمانی و ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود گام ‌های موثری بردارند.

 

مدیرعامل بانک پاسارگاد ادامه داد: فرهنگ سازمانی در حوزه رهبری و به خصوص در رابطه با رهبری فرهنگی بنگاه‌ها و ایجاد خرد سازمانی، امروزه نه تنها امری ضروری بلکه اجتناب‌ناپذیر است و تاثیر برگزاری دوره‌‌های مختلف این کنفرانس را در این زمینه آشکارا مشاهده می‌کنیم.