برگزاری کنفرانس بازاریابی دیجیتال DMConf94 در دانشگاه خاتم

۱۰:۱۷
۱۳۹۴/۷/۲۲

برگزاری کنفرانس بازاریابی دیجیتال DMConf94 در دانشگاه خاتم

برگزاری کنفرانس بازاریابی دیجیتال  DMConf94 در دانشگاه خاتم

 

 

بدین وسیله به اطلاع کلیه دانشجویان دانشگاه خاتم می‌رساند که در روز پنجشنبه 23 مهر 1394 کنفرانس بازاریابی دیجیتال  DMConf94 در دانشگاه خاتم برگزار می‌گردد.

 

 

محورهای همایش

 

 

با نگاهی گذرا به پیرامون، حتما متوجه تغییراتِ ملموسی در فضای تبلیغاتِ حاکم بر صنایع مختلف گشته‌اید. این تفاوت و تکامل، از محلِ تغییرِ رویکردِ سازمان‌ها در برنامه‌های تبلیغاتی و بازاریابی‌شان نشات می‌گیرد. به بیان واضح‌تر، صنعت تبلیغات و بازاریابی در ایران به تبعیت از تحولاتِ جهانِ پیرامون، بیش از هر زمان دیگری به رسانه‌های جدید، شبکه‌های اجتماعی و به طور کلی‌تر "فضای دیجیتالی" رغبت پیدا کرده و شرکت‌ها و سازمان‌های گوناگون –در ابعاد مختلف- به بهره‌برداری‌ه حداکثری از این فضا علاقه‌مند گشته‌‌اند.

 

 

محتوای دیجیتال

 

محتوای دیجیتال و به طبع آن، بازاریابی محتوا، یکی از کلیدی‌ترین و اصلی‌ترین مباحث در بازاریابی دیجیتال است و می‌توان آن را به عنوان یکی از ارکان اصلی‌ه تشکیل دهنده‌ی این مفهوم معرفی کرد.در این بخش، به بررسی معیارهای کمی و کیفی تولید محتوا؛ شیوه‌های روایت گری‌ه دیجیتال، استراتژی‌های تولید و نشر، بررسی موردکاوی‌های موفق و تحلیل و آنالیز محتوا پرداخته خواهد شد.

 

 

وب و اپلیکیشن

 

وب‌سایت‌ها و وب‌سرویس‌های آنلاین، و بیش از آن، اپلیکیشن‌های موبایلی، یکی از مقاصد بازاریابی دیجیتال است. سیستم‌های تبلیغات کلیکی از دیرباز در ایران مشغول به کارند و طی سال‌های گذشته، رویکردی حرفه‌ای‌تر به خود گرفته‌اند. با پررنگ‌تر شدن استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند، این موضوع اهمیتی دوچندان یافته است. بررسی روش‌ها و راهکارهای تبلیغاتی مبتنی بر وب، ایمیل، موتورهای جستجو، اپلیکشن و سایر عناصر وب در این بخش صورت می‌پذیرد.
شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی جایگاهی ثابت، مستمر و اثرگذار را در بین عامه‌ی مردم پیدا کرده‌اند. نفوذ بالای شبکه‌های اجتماعی و کاربری آسان آن، محل مناسبی را برای حضور برندها و سازمان‌ها با اهدافی نظیر برندسازی، بازاریابی، تحقیقات بازار و... فراهم آورده است. در این بخش از رویداد به راهکارهای علمی و عملیاتی بازاریابی مبنی بر شبکه‌های اجتماعی، تحلیل شبکه‌های اجتماعی، بررسی موردکاوی‌های داخلی و خارجی پرداخته می‌شود.


مخاطبین کنفرانس

 

 

مدیران سازمان‌های دولتی

 

 

با توجه به نوپا بودنِ فضای بازاریابی دیجیتال و نیازمندی به حمایت‌های همه جانبه؛ مدعوینی از سمت دولت و دستگاه‌های تصمیم گیرنده و تصمیم ساز در این رویداد حضور خواهند داشت تا در جریان تحولات و آخرین رویدادهای این عرصه قرار گیرند.

 

 

مدیران شرکت‌های خصوصی

 

 

نگاه تجاری به این عرصه بدون همراهی و آگاهی مدیران و صاحبان کسب‌وکار میسر نخواهد بود. لذا تلاش خواهد شد تا مدیران و صنعت‌گرانِ حوزه‌های گوناگون -در ابعاد مختلف- در این رویداد حضور یابند.

 

 

مدیران آژانس‌های تبلیغاتی

 

 

شرکت‌ها و آژانس‌های تبلیغات و بازاریابی، به عنوان ارکان اجرایی بازاریابی در کشور می‌توانند نقس بسزایی در توسعه‌ی این بازار داشته باشند. لذا بخشی از مدعوین این رویداد را مدیران آژانس‌های تبلیغاتی سراسر کشور تشکیل خواهند داد.

 


متخصصان عرصه تبلیغات و بازاریابی دیجیتال

 

 

افراد توانمند در عرصه‌ی بازاریابی دیجیتال که به صورت فردی و یا سازمانی در این حوزه مشغول به فعالیت هستند، ضمن همراهی در برگزاری رویداد، حضوری پررنگ نیز به عنوان مدعو خواهند داشت.

 

برای اطلاعات  بیشتر به سایت کنفرانس مراجعه فرمایید.


دانشگاه خاتم
موسسه آموزش عالی خاتم
کنفرانس بازاریابی دیجیتال  DMConf94