روال انجام امور اداری جلسهی دفاع مجازی به صورت غیرحضوری
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- بارگذاری پایاننامه نهایی (مقاله مستخرج از پایاننامه در صورت وجود) و گزارش همانندجویی با درصد پایینتر از 30 در کارتابل جاری IUMS) دومین دایره از بالا کارتابل جاری شما خواهد بود (قسمت ثبت و ویرایش پیشرفت پایاننامه توسط دانشجو و ارسال برای اساتید راهنما.)؛
- ابتدا تایید استاد راهنمای همکار (در صورت وجود) و سپس تایید استاد راهنما و درج - 100 % در IUMS؛
- بررسی پروندهی مالی، آموزشی و پژوهشی دانشجویان و در صورت عدم نقص و بدهی، تایید توسط کارشناس پژوهش و ارسال برای مدیر گروه؛
لازم به ذکر است در این مرحله به پیگیری و اطلاع دادن از طریق تماس تلفنی، تلگرام، ایمیل و...به کارشناس پژوهش جهت تایید نیازی نیست، لذا خواهشمند است به دلیل حجم کاری امور پژوهش در این ایام، صبور بوده تا به امور دفاع شما رسیدگی گردد.
- تایید دفاع، تعیین داوران و تعیین نمرهی مقاله (درصورت وجود)، توسط مدیر گروه؛
- پس از تعیین داور توسط مدیر گروه هر یک از دانشجویان پیامکی حاوی اسامی داوران و شماره همراه ایشان دریافت خواهند کرد که لازم است به هر یک از اساتید راهنما و اساتید داور در ساعات اداری، تماس برقرار نموده تا در خصوص ارسال پایاننامه جهت مطالعه قبل از جلسه دفاع و همچنین هماهنگی روز و ساعت دفاع اقدام نمایند؛
- لازم است هریک از دانشجویان پس از هماهنگی زمان دفاع با اساتید راهنما و داور، روز و ساعت مشخص شده و نهایی را در فرم تعیین زمان برگزاری جلسه دفاع (این فرم در کانال و سایت اصلی دانشگاه موجود است) درج نموده و به آدرس ایمیل معرفی شده که صرفاً بابت این موضوع درنظر گرفته شدهاست، ارسال نمایند.
* لذا خواهشمند است سوالات و مشکلات را در راههای ارتباطی دیگر مطرح بفرمایید. این ایمیل صرفا بابت ارسال فرم تعیین زمان برگزاری جلسه دفاع در نظر گرفته شده است. همچنین به دلیل شیوع ویروس کرونا، دریافت امضا از اساتید در این فرم نیازی نیست، اما سایر قسمتهای دیگر این فرم را به دقت تکمیل فرمایید.
آدرس ایمیل (صرفا برای ارسال فرم تعیین زمان دفاع): p.khaleghi2020@gmail.com
هماهنگی زمان دفاع از سوی دانشجویان باید به شکلی صورت گیرد که یک هفته قبل از جلسهی دفاع (از شنبه تا چهارشنبه) فرم تعیین زمان برگزاری جلسه دفاع را به آدرس ایمیل معرفی شده، ارسال نمایند. درغیر اینصورت امکان برگزاری جلسه دفاع وجود نخواهد داشت.
- دانشجویان پس از ارسال ایمیل فرم تعیین زمان برگزاری جلسه دفاع به واحد پژوهش، پیامکی که در آن روز و ساعت دفاع ذکرشدهاست، دریافت خواهند کرد (نیازی به پیگیری از واحد پژوهش بابت این موضوع نیست؛ این پیامک را دانشجویان تا یک روز قبل از جلسه دفاع دریافت خواهند کرد.)
منظورازمکان دفاع درج شده در پیامک ارسالی، همان برگزاری جلسه دفاع در بستر مجازی Lms است. (لینک استفاده از محیط اتاق دفاع الکترونیکی: http://Lms.khatam.ac.ir)
تا اطلاع ثانوی کلیهی جلسات دفاع به صورت مجازی است، لذا به دلیل حفظ سلامت دانشجویان و اعضای دانشگاه، استفاده از سیستمهای دانشگاه برای برگزاری جلسه دفاع مجازی امکانپذیر نخواهد بود.
لازم به ذکر است پشتیبان جلسه دفاع مجازی نهایتا تا یک روز قبل از جلسه دفاع با هریک از دانشجویان و اساتید حاضر در جلسه، تماس برقرار مینماید و نسبت به نصب نرم افزارهای مورد نیاز جلسه راهنمایی خواهد نمود؛ با این وجود دانشجویان توجه نمایند:
- فایل پاورپوینت جهت ارائه در جلسه دفاع حتما به صورت pdf باشد تا امکان بارگذاری در بستر Lms وجود داشته باشد.
- در جلسهی دفاع، نظرات، پیشنهادات و اصلاحات اساتید را یادداشت و یا با گوشی همراه ضبط نمایید. بعد از جلسه دفاع امکان دریافت فایل اصلاحات از دانشگاه را نخواهید داشت.
برای حفظ سلامت دانشجویان انجام تمامی مراحل اداری دفاع به صورت سیستمی و طبق توضیحات ارائه شده باید صورت بگیرد.
لذا تا اطلاع ثانوی از حضور در دانشگاه برای انجام این امور خودداری فرمایید.
دریافت فرم تعیین زمان برگزاری جلسه دفاع