راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد سال تحصیلی 93-94

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان

سال تحصیلی 94-1393

 

ضمن تبریک به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان سال تحصیلی 94-1393 موسسه آموزش عالی خاتم می رساند، ثبت نام و انتخاب واحد در روزهای 8 لغایت 11 شهریور ماه سال جاری به شرح ذیل انجام خواهد پذیرفت:

  1. شنبه 93/6/8: مدیریت بیمه، مدیریت بازرگانی، MBA، آموزش زبان انگلیسی، مشاوره.
  2. یکشنبه 93/6/9: مدیریت مالی- بانکداری، مدیریت صنعتی، حسابداری، حسابرسی.
  3. دوشنبه 93/6/10: مهندسی مالی، مهندسی صنایع (سیستم های اقتصادی و اجتماعی، لجستیک، سیستم بهره وری)، علوم اقتصادی.
  4. سه شنبه 93/6/11: کامپیوتر (نرم افزار، فناوری اطلاعات، معماری کامپیوتر)، برق (قدرت و کنترل).

ثبت نام و تشکیل پرونده در دو مرحله انجام می پذیرد و ضروری است همه پذیرفته شدگان محترم در هر دو مرحله شرکت نمایند:

* مرحله اول: ثبت نام الکترونیکی

دانشجویان از روز پنج شنبه مورخ 93/6/6پس از مطالعه دستورالعمل پذیرش غیر حضوری پذیرفته شدگان (به فایل پیوست ) به سایت موسسه آموزش عالی خاتم به آدرس khatam.ac.ir لینک سامانه ثبت نام غیر حضوری (که از روز پنج شنبه مورخ 93/6/6فعال خواهد شد)، مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات خود به شرح زیر اقدام نمایند.

براي ورود به سامانه ثبت نام غیر حضوری ضروری است از مرورگر فایرفاکس استفاده نمایید.

  1. وارد نمودن شناسه و کلمه عبور:
  • شناسه: کد ملی دانشجو
  • کلمه عبور: کد ملی دانشجو

(تذکر: کد ملی باید بدون خط تیره درج گردد.)

      2.  ثبت اطلاعات مورد نیاز و بارگذاری اطلاعات به شرح زیر در سامانه ثبت نام غیر حضوری

   اسکن مدارك لازم براي انجام ثبت نام الکترونیکی (غیرحضوري) شامل :

  • عکس 4*3
  • تمامی صفحات شناسنامه
  • کارت ملی
  • مدرك کارشناسی
  • ریز نمرات کارشناسی
  • کارت پایان خدمت برای پذیرفته شدگان آقا (دانشجویان خانم تصویر کارت ملی خود را بارگذاری نمایند)

ظرفیت هر یک از فایل ها حداکثر 100KB باشد.

*مرحله دوم: ثبت نام حضوری

لازم به ذکر است حضور شخص پذیرفته شده و ارائه کامل مدارک ذیل در روز ثبت نام الزامی است.

  • مدارک مورد نیاز برای مراجعه حضوری و ثبت نام پذیرفته شدگان در کلیه رشته ها مطابق برنامه زمانبندی ارائه شده به شرح زیر می باشد:

 

  • اصل و یک نسخه کپی از مدرک کارشناسی که تاریخ فراغت از تحصیل و معدل دوره کارشناسی در آن قید شده باشد.
  • پذیرفته شدگانی که قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی نمی باشند لازم است فرم تأییدیه تحصیلی (فرم های 14 و 15) را به تأیید دانشگاه محل اخذ مدرک کارشناسی خود برسانند.
  • اصل و دو سری کپی از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی.
  • شش قطعه عکس تمام رخ 4*3 تهیه شده در سال جاری. برادرانی که مطابق ضوابط نیازمند صدور معافیت تحصیلی می باشند ملزم به ارائه 12 قطعه عکس 4*3 می باشند.
  • اصل و کپی مدرک نظام وظیفه برای آقایان یا مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را با توجه به بند مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحه 2 دفترچه راهنمای شماره یک آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال 1393 مشخص کند.
  • حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت به همراه یک نسخه از کپی آن.
  • تکمیل و امضاء فرمهای پیوست (فرم اطلاعات دانشجو، فرم تعهد ضوابط آموزشی و مالی) ارائه شده در سایت موسسه و تحویل آن در روز ثبت نام.
  • خواهشمند است از مراجعه غیر از روزهای اعلام شده جداً خودداری فرمائید.          
  • پرداخت شهریه ثابت و متغیر انتخاب واحد نیمسال اول 94-1393 در روز ثبت نام به صورت نقدی و یا از طریق کارت بانکی الزامی است.
  • مبلغ 150000 ریال بابت هزینه های ثبت نام و صدور کارت دانشجویی دریافت می گردد.
  • ساعات مراجعه جهت ثبت نام حضوري: 8:30 الی 15:30 می باشد.

فرم شماره 14

فرم شماره 15

دستورالعمل پذیرش غیر حضوری پذیرفته شدگان

فرم اطلاعات دانشجو

فرم تعهد مقررات، ضوابط آموزشی و مالی

جدول شهریه ها

فلوچارت مراحل ثبت نام

 

                                                                                                                                              امور آموزش