اطلاعیه شماره 1 ثبت نام دانشجویان کارشناسی جدیدالورود

اطلاعیه شماره 1 پذیرفته شدگان دوره کارشناسی

پذیرفته شدگان از آغاز روز یکشنبه 04/07/1395 با مراجعه به آدرس ذیل می توانند جهت انجام مرحله اول ثبت نام اقدام نمایند( دقت کنید سیستم به حروف بزرگ و کوچک حساس است) :

http://onlinereg.khatam.ac.ir:7003/Applicant

 

پذیرفته شدگان جهت تکمیل اطلاعات و آپلود مدارک خود با وارد نمودن شناسه کاربری و کلمه عبور به شرح ذیل وارد سایت شوید:

شناسه کاربری: کد ملی پذیرفته شده

کلمه عبور: کد ملی پذیرفته شده

 ( کد ملی باید بدون خط تیره درج گردد)

پذیرفته شدگان ابتدا باید فرم اطلاعات اولیه را کلیک کرده و نسبت به تکمیل اطلاعات درخواستی اقدام و در انتها تیک گزینه ( تعهد می کنم که اطلاعات فوق کاملا صحیح است و هرگونه عواقب ناشی از عدم صحت اطلاعات را بر عهده خواهم گرفت) را زده و سپس کلید ثبت را کلیک کرده و وارد صفحه آپلود مدارک شوید.

توجه : پذیرفته شدگان می بایست اطلاعات مربوط به دوره دبیرستان خود را در قسمت سوابق تحصیلی ثبت نمایند .

جهت آپلود مدارک، وجود اسکن آنها با فرمت Jpg و حجم فایل حداکثر 200 کیلو بایت ضروری است.

مدارک اسکن شده لازم برای انجام ثبت نام الکترونیکی به شرح ذیل می باشد:

1- عکس 4*3 جدید

2- تمامی صفحات شناسنامه

3- کارت ملی

4- مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی و ریزنمرات دوره دبیرستان

5- کارت پایان خدمت برای پذیرفته شدگان آقا در صورتی که خدمت انجام شده و یا معافیت اخذ نموده باشند .

توجه: در آپلود مدارک دقت کنید، پس از تأیید، امکان ویرایش آپلود مدارک وجود ندارد.

پس از اتمام آپلود مدارک گزینه " اینجانب صحت کلیه مدارک و اطلاعات مندرج را تعهد نموده و هرگونه عواقب ناشی از عدم صحت اطلاعات را به عهده خواهم گرفت" تیک زده و کلید ثبت را بزنید . سپس کلید اعلام اتمام عملیات توسط متقاضی را زده و در نهایت با زدن کلید چاپ تأییدیه ثبت نام وارد منوی چاپ فرم تأییدیه بشوید و با زدن کلید Pdf نسبت به چاپ فرم اقدام نمایید.

مرحله دوم: دریافت شماره دانشجویی:

پذیرفته شدگان با وارد کردن آدرس ذیل وارد پرتال دانشجویی دانشگاه خاتم شوید( دقت کنید سیستم به حروف بزرگ و کوچک حساس است) :

http://edu.khatam.ac.ir:7002/Student

در پنجره باز شده ، می بایستی از شماره دانشجویی اعلام شده در فرم تأییدیه مرحله پیش به عنوان نام کاربری و شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور استفاده نمایید. پس از ورود به سیستم پذیرفته شده می بایست طبق دستورالعمل ذیل و با استفاده از شماره کارت و رمز دوم نسبت به پرداخت شهریه اقدام نماید( توجه داشته باشید پس از پرداخت وجه در مرحله آخر دکمه" تکمیل فرایند خرید" را حتما کلیک نمایید).

توجه : پرداخت شهریه شامل شهریه ثابت ، شهریه متغیر و 600.000 ریال هزینه تشکیل پرونده می باشد .

پس از پرداخت شهریه واحدهای درسی به شما  تخصیص داده شده و ثبت می گردد. (این کار بصورت خودکار توسط سیستم انجام میشود .)

دستورالعمل پرداخت شهریه : دانشجو با کلیک منوی تبت نام دروس دانشجو و بعد انتخاب مدیریت مالی نیمسالهای دانشجو و کلیک دکمه پرداخت الکترونیک و بعد با کلیک دکمه ادامه وارد پنجره ثبت هزینه ها شده و مبلغ مندرج در قسمت بدهی نهائی دانشجو را در کادر سفید وسط صفحه ثبت و با زدن دکمه پرداخت الکترونیک وارد درگاه پرداخت گردند .

در مرحله آخر پس از پرداخت کامل شهریه دانشجو می نواند از طریق منوی مشاهده آخرین وضعیت تبت نام    ( ترم جاری ) گزارش چاپ برگ انتخاب واحد خود را دریافت و چاپ نماید .

                                                                                                            امور آموزش

                                                                                                           31/06/1395