اطلاعیه دانشگاه خاتم در مورد پذیرش بدون آزمون (استعدادهای درخشان) در رشته علوم اقتصادی دوره کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 98-97

اطلاعیه دانشگاه خاتم در مورد پذیرش بدون آزمون (استعدادهای درخشان) در رشته علوم اقتصادی

دوره کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 98-97

دانشگاه خاتم در سال تحصیلی 1397-98 از بین دانشجویان ممتاز و واجد شرایط و با استناد به آیین نامه جذب استعدادهای درخشان شماره 77948 مورخ 05/05/1393 و اصلاحیه شماره 21/96474 مورخ 21/05/1394 سازمان سنجش و آموزش کشور صرفا در رشته علوم اقتصادی اقدام به پذیرش تعداد محدودی دانشجو بدون آزمون ورودی و از طریق انجام مصاحبه علمی در مقطع کارشناسی ارشد می‌نماید.

متقاضیان می‌بایست حائز شرایط زیر باشند:

دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی که حداکثر در مدت ۸ نیم سال فارغ التحصیل شده و به لحاظ میانگین جزء ۱۰ درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند.

اولویت دعوت به مصاحبه از دانشگاه‌های برتر کشور است.

این فراخوان شامل دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی پیوسته می‌باشد و دانش آموختگان کارشناسی سال‌های قبل و کارشناسی ناپیوسته مجاز به شرکت در آن نیستند.

پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله بعد از دانش آموختگی و صرفا برای یکبار امکان پذیر است.

پذیرش نهایی متقاضیان منوط به تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری(سازمان سنجش آموزش کشور) و مطابق ضوابط آخرین آیین‌نامه‌های این وزارت‌خانه خواهد بود.

دانشجویان واجد شرایط فوق باید در اسرع وقت مدارک زیر را به ایمیل Khatam.tias@gmail.com  ارسال نمایند. از متقاضیان پس از بررسی و تایید مدارک جهت انجام مصاحبه علمی دعوت به عمل خواهد آمد. مصاحبه با افراد واجد شرایط از تاریخ 16 اسفندماه 96 آغاز و تا تکمیل ظرفیت جذب استعدادهای درخشان ادامه خواهد داشت. نتیجه نهایی پیش از 31 تیر 1397 اعلام خواهد شد.

مدارک لازم جهت ارائه درخواست:

  • فایل PDF رزومه متقاضی که شامل مشخصات فردی، سوابق تحصیلی، سوابق شغلی، مدارک زبان انگلیسی و سایر مدارک مرتبط، فهرست مقالات علمی و سایر فعالیت‌های مرتبط می‌باشد.

  • آخرین کارنامه تحصیلی (ریزنمرات)

  • گواهی رتبه ممتاز دانشجو در بین ورودیهای رشته (تعداد ورودی‌ها در گواهی ذکر شود) که به تایید آموزش دانشکده و دانشگاه رسیده باشد.

  • اسکن کارت ملی، صفحه اول شناسنامه و عکس 4*3

متقاضیان لطفا مدارک فوق را پس از تکمیل در قالب یک ایمیل به آدرس ذکر شده در اطلاعیه ارسال نمایند.