اطلاعیه ثبت نام داوطلبان پذیرفته شده مقطع كارشناسي

اطلاعیه شماره 3

ثبت نام داوطلبان پذیرفته شده مقطع كارشناسي ( ليسانس)

 درسال 1399 - دانشگاه خاتم

ثبت نام در دانشگاه خاتم شامل دو مرحله می باشد:

مرحله اول : ثبت نام الکترونیکی ، پذیرفته شدگان، تمامی رشته هاي مقطع كارشناسي ، توجه داشته باشید که ابتدا برای ثبت نام ، ورود اطلاعات ، بارگذاری مدارک و انتخاب واحد خود و همچنین پرداخت شهریه (فیلم های راهنما را مشاهده کنید)،  بایستی حتما و حتما خود به سامانه جامع آموزشی IUMS  از طریق لینک زیر مراجعه کنید:

http://iums.khatam.ac.ir

 

لازم به ذکر است که راهنما و فیلم استفاده از سامانه برای شما موجود است.

لینک ذکر شده، در تب سامانه آموزشی در بخش آموزش سایت دانشگاه خاتم نیز قابل دسترسی میباشد.

تاریخ ثبت نام الکترونیکی از پنجشنبه 15 آبان 1399 آغاز  شده و تا 18 آبان ماه 1399 ادامه دارد.

فیلم راهنمای ورود به سامانه و بازیابی رمز عبور موجود است

نام کاربری: کد ملی

و پسوورد را از طریق بازیابی رمز عبور دریافت و اقدام کنید

عملیات انتخاب واحد و پرداخت شهریه از صبح پنجشنبه 15 آبان 99 در کارتابل شما قرار گرفته (فیلم راهنمای ثبت نام و انتخاب واحد را مشاهده کنید) پس از اتمام فرایند ثبت نام انتخاب واحد و پرداخت شهریه  امکان چاپ برگه انتخاب واحد برای شما وجود خواهد داشت. لطفا پرینت گرفته و همراه خود داشته باشید. دقت کنید  پذیرفته شدگانی ذر مراحل بعد امکان مراجعه حضوری ( زمان مراجعه حضوري و تشكيل پرونده در اطلاعيه هاي بعدي متعاقبا اعلام خواهد شد) به دانشگاه و تشکیل پرونده خواهند داشت که ابتدا مرحله اول را در منزل خود  با موفقیت پشت سر گذاشته  و پرینت انتخاب واحد در دست داشته باشند.

مرحله دوم: مراجعه حضوری و تشکیل پرونده: ( به دليل شرايط حاضر ،  روز و ساعت مراجعه در اطلاعيه هاي بعدي اعلام خواهد شد بنابراين پس از تكميل مراحل ثبت نام الكترونيكي بصورت خودكار پيامكي مبني بر مراجعه حضوري دريافت مي كنيد كه  توجه بفرماييد فعلا ملاك مراجعه حضوري فقط اطلاعيه هاي درج شده در سايت دانشگاه مي باشد)

پذیرفته شدگان گرامی تنها با در دست داشتن پرینت برگه انتخاب واحد و مدارک مورد نیاز در ثبت نام حضوری( تاريخ و ساعت آن در اطلاعيه هاي بعدي اعلام خواهد شد ) جهت تشکیل پرونده فیزیکی و نهایی کردن انتخاب واحد خود باید به دانشگاه خاتم مراجعه نمایید.

توجه : جهت بار گذاری (آپلود) مدارک تحصيلي ، باید فایل اسکن شده مدارک با فرمت pdf باشد و و ساير مدارك شناسايي با فرمت Jpg باشد و حجم هر فایل می تواند حداکثر 200 کیلو بایت باشد. ( فایل مدارک را همراه خود داشته باشید

براي دريافت فيش تاييديه تحصيلي كه در سامانه بايد بارگزاري شود به لينك

سرويس استعلام ديپلم                   https://emt.medu.ir

مراجعه نماييد.

مدارک اسکن شده لازم برای انجام ثبت نام الکترونیکی به شرح ذیل می باشد:

  1. عکس 4*3 جدید
  2. تمامی صفحات شناسنامه
  3. کارت ملی
  4. ریزنمرات / كارنامه
  5. مدرک ديپلم  (فرم های مندرج در دفترچه سنجش،  تایید شده توسط موسسه قبلي برای آن دسته از پذیرفته شدگانی که هنوز آخرين مدرک خود را دریافت ننموده اند)،
  6. کارت پایان خدمت برای پذیرفته شدگان آقا در صورتی که خدمت انجام شده و یا معافیت اخذ نموده باشند . پذيرفته شدگان بايستي پس از استعلام از لينك ذيل ، كد رهگيري اخذ نمايند و آنرا  را بايد به دانشگاه اعلام نمايند ( نحوه اعلام بعدا اطلاعرساني خواهد شد) . دانشگاه براي ايندسته از دانشجويان نامه اي صادر خواهد كرد كه لازم است دانشجو با در دست داشتن آن جهت تاييد به پليس +10 مراجعه كند . ( در اطلاعيه هاي بعدي نحوه اقدام و مراجعه  دانشجو  اعلام مي شود).

سرويس ناجا  epolice.ir

توجه توجه : تاريخ تشكيل كلاسها از دوشنبه 19 آبان ماه 1399 مي باشد كه در بستر ال ام اس دانشگاه خاتم  (http://lms.khatam.ac.ir/  )  بصورت مجازي تشكيل مي شود. 

براي شركت در كلاسهاي مجازي كه از 18 آبانماه شروع مي شود به لينك فوق رفته و نرم افزار هاي لازم را نصب كنيد تا آمادگي لازم را داشته باشيد. لطفا براي اطلاع از آخرين  اخبار دانشگاه خاتم به كانال تلگرام دانشگاه خاتم بپيونديد. براي اطلاع از دروس ارايه شده اينجا * كليك كنيد. دروسي كه براي وروديهاي جديد ارايه شده قابل اخذ است.

ارائه تمامی مدارک ذیل جهت تشکیل پرونده دانشجویان جدیدالورود الزامی می­باشد. ( تاريخ مراجعه حضوري بعدا  از طريق همين سايت اعلام مي شود جداول را بدقت مطالعه كنيد.)